close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ריהוט גן לבתי קפה: איך תרהטו את בית הקפה שלכם בצורה נכונה

מערכת שורשיג אב, תשפב10/08/2022

עדיף זרימה תמידית של לקוחות לבית הקפה מאשר זרימה חד פעמית שנשענת על לקוחות מזדמנים.

תגיות:
צילום: טרופיקאזה
ריהוט גן לבתי קפה מגיע בדרך כלל בשלב האחרון, אחרי שסיימנו לשפץ, לעצב, להקים את התפריט, לערוך את כל הרישומים, התקציבים, התוכניות העסקיות.

אחריי שמרהטים את בית הקפה נשאר רק ללחוץ על הכיריים ולהתחיל לעבוד, מה שהופך את ריהוט הגן לדובדבן שבקצפת מבחינת הקמת בית הקפה החלומי שלכם.

לפעמים הדובדבן שבקצפת הוא זה שמשאיר את הטעם, נותן את הטוויסט ומעביר את המסר האחרון והסופי, כך גם ריהוט הגן.
צילום: טרופיקאזה
/>ריהוט הגן יושב מחוץ לבית הקפה שלכם ומתפקד כפנים של העסק שלכם עבור ההולכים והשבים ברחוב.

תחשבו רגע על עצמכם, איך אתם בוחרים את בית הקפה שלכם?
אם אתם מסתובבים בשדרה מלאה בעסקי מזון, מסעדות ובתי קפה, כיצד אתם מחליטים איך לבחור?
אז חלקכם באמת בודקים המלצות לפניי ומגיעים נקודתית, אבל לספונטניים זה ברור שהם יסתובבו ברחוב עד שיראו משהו שמעניין ובולט לעומת השאר.


כאן נכנס חלקו החישוב של ריהוט גן, הוא מאפשר לכם ליצור את הבידול הזה שהלקוחות כמהים אליו.
בין אם בצבעוניות, עיצוב מיוחד, מראה שובר שגרה, העיקר שתבלטו כדי להכניס את התנועה ברחוב אליכם לבית הקפה.

אז מה העקרונות החשובים?
אם כבר דיברנו על נראות, בשונה מהלקוח הפרטי לו נמליץ לתת דגש לנוחות, דווקא הנראות היא החשובה פה. היא תשפיע על הרווחיות של העסק ומספר האנשים שיכנסו ביום נתון.

כמובן שעדיף גם לכוון לרף נוחות מסוים ולא לרדת ממנו בכדי באמת לאפשר את החוויה השלמה, אתם רוצים שהלקוח לא רק יכנס אליכם אלא גם יכנס, גם יספר לחברים, גם יחזור וגם יחזור עם חברים.

בשביל ליצור את הקהילה הזו שתגדל ותהנה מבית הקפה שלכם עדיף להעניק את החוויה השלמה והמושלמת.

צבעוניות היא עקרון נוסף שחשוב לנסות וליישם. בצעו ניסוי, גשו לשדרה מרכזית בעירכם או בעיר הקרובה לביתכם, כמה מבין בתי הקפה מוציאים החוצה ריהוט צבעוני?
כנראה שמעט, מעט מאוד.

רוב רובם של בתי העסק מעמידים ריהוט בצבעי אפור עד שחור, במקרים מסוימים אולי גם לבן.

אם תרצו לתפוס את תשומת הלב של הלקוחות תצטרכו להתאמץ קצת יותר.

כסאות בצבע ורוד, צהוב, אדום, כחול. אלה ברחוב סואן כנראה יכניסו לכם הרבה יותר לקוחות מאשר שתשקיעו בתקציבי פרסום מפוצצים.

העקרון האחרון הוא חלוקה נכונה, לא כדאי לצופף יותר מידי, נכון שאתם רוצים לנצל את כל השטח כדי לקבל מסות גדולות של אנשים, אך לא תמיד זה נכון.
בסופו של יום המבלים בבתי קפה כמהים לפרטיות עם חבר קרוב, בן\בת זוג, או קרובת משפחה.
אם החוויה תרגיש לא פרטית וצפופה לא בטוח שהלקוח יהפוך ללקוח חוזר.
עדיף זרימה תמידית של לקוחות לבית הקפה מאשר זרימה חד פעמית שנשענת על לקוחות מזדמנים.

רצוי וכדאי להוסיף אדניות או כל סוג של צמחייה, בין השולחנות, מסביב לשולחנות, יצירת חציצה, שילוב של ריהוט ייחודי וצמחייה הוא שילוב מנצח.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה